zondag 31 mei 2009

Lootje theatertour...

Ook nog lekker met papier en foto's zitten spelen afgelopen weken...
Ik had tijdens de afgelopen theatertour wel wat foto's gemaakt maar doordat het nogal een donkere(qua licht) tour was viel het niet mee om goede foto's te maken. Inzoomen gaat dan eigenlijk helemaal niet maar een paar overzichtsfoto's die lukken dan meestal wel. Ik heb lekker stoer papier gebruikt deze keer. Toen ik het in de winkel van ScrapBookNederland zag leggen wist ik direct dat ik het voor deze foto's wilde gaan gebruiken. Lekker zitten schuren, scheuren, inkten, borduren en naaien en het is een lekkere drukke layout geworden waar ik erg tevreden over ben :) Ook weer de BIA van de plank gepakt en gebruikt om er een leuk randje mee te maken en een lekkere 'lap' tekst erop geschreven....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten