dinsdag 19 mei 2009

Wat een drama om online......

kaartjes te bestellen bij het Luxortheater!!!
Gisteren zou om 12 uur('s middags) de voorverkoop beginnen voor de vaste klanten voor het seizoen 2009/2010... We hadden in de brochure gezien en al op de vernieuwde site dat ook Bløf weer een theatertour doet. Dus we wilden wel heel graag kaartjes voor één van de drie avonden... Ik had al netjes mijn account aangemaakt met de gegevens uit de brief. Dus ik zat er helemaal klaar voor! Om iets voor twaalf was de site al raar aan het doen en om twaalf uur was er niets meer aan te klikken, in te loggen en was de site ontzettend traag....
Ik ben het natuurlijk blijven proberen maar zonder resultaat. Om twee uur kwam Veronique thuis en hebben we het samen verder geprobeerd, ook weer zonder resultaat. Toen verscheen er een mededeling dat je ook kon bellen.... maar deze lijn was natuurlijk ook overbelast. Om kwart over drie las ik dat je ook door deze storing naast telefonisch bestellen ook naar het Nieuwe Luxor kon komen om kaarten te bestellen.... Snel Whoopy uitgelaten en toen in de auto gestapt en richting Oud Beijerland gereden om daar bij Poortwijk de sneldienst naar Zuidplein te pakken.... Daar kwam ook de metro gelijk aan, maar we deden er behoorlijk lang over om bij het Wilhelminaplein te komen door een wisselstoring.... maar rond half vijf waren we toch op plaats van bestemming. We hadden vier klanten voor ons, twee bezig met de medewerksters en de andere twee waren wachtend... dus die drukte viel ons mee. Toen we aan de beurt waren natuurlijk eerst de drie kaartjes voor Bløf gereserveert, we hebben mooie plaatsen op de derde rij op zaterdagavond 20 maart... Toen nog kaartjes voor 'Jurk' (met Jeroen v. Koningsbrugge) en kaartjes voor Acda en de Munnik genomen... Voordeel was wel dat we geen extra kosten hadden (behalve vervoerskosten) en dat we de kaartjes ook direct mee naar huis konden nemen :)
Hierna weer terug met de metro en bus naar de auto. Vervolgens naar de Appie om wat te eten te versieren en langs Oma Nootenboom in het verzorgingstehuis.... Rond kwart over zeven waren we eindelijk weer thuis.... Daar was de site helemaal uit de lucht gehaald dus niets meer te bestellen tot vanmiddag een uur of vijf.... Wij zitten in ieder geval goed op de derde rij :)
Gisteren ook online kaartjes besteld voor het Chassé-theater in Breda waar we 20 april naartoe mogen op rij vier.
Tot slot kreeg ik vanmiddag een mailtje van ticket-online en daar zag ik tot mijn verrassing ook een plaatje van Bløf staan. Snel daar op geduwd en toen zag ik dat ze ook optreden in het Circustheater en in het Beatrixtheater... Veronique kwam om kwart over vijf thuis, dus die mocht kiezen welke van de twee het zou worden... Ik daarna maar gelijk naar Ticket-online gebeld en daar twee kaartjes voor 25 januari gereserveerd. Deze keer rij 2 in het midden :)
Wij zitten dus weer goed bij de volgende theatertour en het geld is weer op ;(

3 opmerkingen:

  1. jee,je moet er wat voorover hebben.. gelukkig is alles uiteindelijk gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooo wat een moeite, maar dan heb je ook wat!!! Ik had ook last van de computerstoring, maar dus echt niet zo slim om naar het Luxor zelf te rijden.... Goeie tip voor de volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen