zaterdag 9 mei 2009

Nog een halfje...

gemaakt naar aanleiding van mijn Challenge op het SBNforum...
Ditmaal met het papier dat ik van Yvonne mee naar huis had gekregen een halfje gemaakt.
We hadden eind januari de Wii gekocht met het balanceboard en daar moest natuurlijk ook over gescrapt worden. Ik had na een week of drie wat foto's gemaakt toen ik aan het wegen en bewegen was en die dus maar gebruikt voor dit halfje!

Ook had ik tijdens de kennismakingsmiddag van het designteam wat leuk papier mee naar huis genomen en dat moest natuurlijk ook gebruikt worden. Ik kwam de perfecte foto tegen tussen mijn dierentuin-verzameling, dus maar gelijk aan het werk gegaan met het Fancy Pants papier.

Jammer genoeg is het wel erg moeilijk om hier een mooie foto van te maken, vooral als je hem gelijk mee wil nemen naar de winkel ;)

1 opmerking:

  1. Hee Cora - leuk he dat Balance Board! Ik heb hem voor moederdag gekregen van man en kids... heb meteen het hoelahoepen geoefend en ik had me toch een spierpijn de volgende dag! Is dat nou gezond?!
    Je layouts zijn weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen