zaterdag 9 mei 2009

Woensdag....

ben ik gezellig met Diana naar SBN geweest :)
Natuurlijk weer leuke dingetjes meegenomen zoals die ontzettend leuke pons met het postzegelrandje! Verder mijn layouts achtergelaten in de winkel, dus vanaf heden te bewonderen in de winkel. Zal ze straks nog even uploaden die ik nog niet had laten zien ;)
Na ons bezoek nog eventjes naar Marlous in Spijkenisse geweest en toen was er alleen nog tijd over om gezellig een broodje te eten, een slootje thee te drinken en wat gezellig te kletsen. Ondertussen natuurlijk naar onze nieuwe spulletjes gekeken en geprobeerd ;)
Om half vier zou ik weer bij de pont zijn om naar de Egmontshof te gaan met Piet gecombineerd met een bezoekje aan de Appie... Daarna natuurlijk thuis eerst op de Wii en eten koken... Zo vliegt de dag voorbij en was het alweer half negen, dus tijd voor de koffie en één van mijn favo programma's Criminal Minds :)
Donderdag was Piet ook vrij, dus dat betekend dan automatisch boodschappen in huis halen. 's Avonds gezellig tijdens de online crop van het SBNforum aan een moederdagkaartje begonnen met natuurlijk weer lekker veel borduurwerk ;) Maar ik heb hem afgekregen en zelfs het papier voor een tweede kaartje uitgezocht en klaargelegd zodat ik die gisteren kon maken. Wat ik ook netjes gedaan heb ;) Tussendoor nog wat riemen geplakt en ander h.h. werk verricht. Kan ik lekker vanmiddag weer wat gaan scrappen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten