zondag 7 juni 2009

Nog een dierentuislootje....

De foto's had ik al een tijdje liggen maar er nog niets meegedaan (net als met die andere stapel foto's ;)) Zo af en toe laat ik een paar foto's groot afdrukken en dit was er zo eentje. Gewoon omdat ik de foto erg goed gelukt vond en het blijven toch ook wel fascinerende beesten :)
Ik had het idee al in mijn hoofd. Mooi bijpassend papier gevonden van Basic Grey en aan de slag. Natuurlijk werkte het idee in mijn hoofd niet op papier en verknipte ik mijn papier. Gelukkig vond ik daar een oplossing voor en ben toch wel tevreden met het uiteindelijke resultaat :)
Ook nog een paar verjaardagskaartjes zitten maken. De eerste voor de verjaardagslijst van ScrapBookNederland, Diana was de dertigste jarig en dit kaartje voor haar gemaakt:
Ook mijn jongste neefje was jarig en werd alweer negen... Altijd moeilijk om voor deze leeftijdscategorie een kaartje te maken. Kwam een vel met deze plaatjes tegen in mijn 'kaartenmaak-archief' op zolder en vond hem wel leuk voor een jongen!
Papier is van Scenic Route :)


1 opmerking:

  1. Ik vind het echt een geweldige LO geworden, heerlijke kleuren!
    Je kaartjes zijn ook weer leuk, vind vooral de jongenskaart erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen