dinsdag 6 oktober 2009

Nog steeds.........

druk, druk, druk......
Als ik me bedenk dat ik deze week nog twee kaartjes en een layout moet maken buiten alle 'normale' dingen om...
Straks eerst maar eens naar Rotterdam om te kijken of er nog wat leuks in de kledingwinkel hangt om vrijdag aan te doen naar de Bruiloft van Michael(dat is één kaartje)...
Verder natuurlijk mijn verjaardag achter de rug met visite op vrijdag en zondagmiddag... Dus daar ook al druk mee geweest.
Afgelopen zaterdag gezellig met Brenda meegeweest naar ScrapBookNederland om ook eens de Marathoncrop mee te maken. Dat was vroeg op en laat thuis maar wel erg gezellig. Lekker geshopt, gecropt, gekletst en gegeten... Ook leuke dingetjes van mijn verjaardagsgeld gekocht natuurlijk dus op dat gebied hoef ik me de komende tijd ook niet te vervelen.
Verder nog een project van Yvonne mee naar huis gekregen. Daar gistermiddag alvast een beginnetje aan gemaakt want het is bewerkelijk genoeg ;) maar wel erg leuk!!
Zal later eens kijken wat ik nog niet heb laten zien hier, alleen mijn layout die ik zaterdag tijdens de marathon heb gemaakt kan ik nog niet laten zien want die staat nog niet op de foto en staat/hangt in de winkel! Dus eens kijken of Yvonne daar een foto van kan maken.
Net weer even naar de fysio geweest voor mijn arm/schouder/rug en daarom nu tijd voor een koppie koffie en daarna richting bus.... Tot laterzzz

1 opmerking:

  1. Nou jij hoeft je zo te lezen niet te vervelen! :) Ben erg benieuwd naar jouw projectje - de mijne zit nog in de denkfase! ;)

    BeantwoordenVerwijderen