zondag 11 oktober 2009

Alvast twee kaartjes....

Tussen alle drukte door heb ik naast het kaartje voor Mazina ook nog een verjaardagskaartje voor Jacqueline gemaakt. Ik heb hiervoor de restjes gebruikt van de layout die ik tijdens de scrapmarathon gemaakt had...Verder een randpons gebruikt, wat geborduurd en een lekker cupcakeje gestempeld en afgewerkt met een lintje!


Natuurlijk moest ik voor 'springhaas' een mooi kaartje maken want ja, mijn lievelingsneef trouwt maar één keer ;)
Ik heb het in zwart/wit/rose gehouden met een paar rubons en het mannetje en vrouwtje gestempeld en bestrooid met embossingpoeder wat een leuk glimmend effect geeft!

1 opmerking:

  1. Wat een leuke kaartjes! Dat cupcakeje ziet er yummie uit en het huwelijkskaartje vind ik erg leuk met dat paartje!

    BeantwoordenVerwijderen