maandag 26 oktober 2009

Leuk, leuk, leuk!

Wat was het leuk en gezellig vrijdag bij Monique...
Sinds tijden weer eens gezellig gecropt. Deze keer hadden Monique, Diana en ik een afspraak gemaakt om gezellig met z'n drietjes bij Monique te gaan croppen.
Om tien uur werd ik bij de pont opgehaald door Diana en zijn we saampies richting Poeldijk vertrokken... We waren iets later dan de bedoeling was bij Monique omdat we eerst moesten zoeken naar nummer 83.... waar helemaal geen Monique bleek te wonen. Toen zoeken naar nummer 82, wat ook nog enige moeite kostte. Dus ongeveer met de slappe lach kwamen we bij Monique aan... De thee stond al klaar en we kregen er een lekkere (nog beetje warme) chocoladekoek bij... Hierna onze spullen op tafel en toch alle drie begonnen om iets te gaan doen... Ik ben lekker bezig gegaan om een begin te maken aan mijn kerstkaarten. Diana heeft lekker voor zichzelf en een beetje voor ons te stempelen en Monique begon aan kadozakjes... Rond kwart over één kregen we lekkere kippesoep en warme broodjes. Daarna konden we weer met frisse moed verder. Ook Leander kwam er gezellig bij zitten en zo vloog de middag voorbij en was het zo alweer 5 uur! Tijd om onze spullen in te pakken en weer richting pont te rijden... Het was een erg leuke gezellige dag en we hebben afgesproken om dit snel weer eens te doen!

Zaterdag was het tijd om naar de workshop 'treasurebox' van Wilma te gaan bij ScrapBookNederland. Ook dit was weer een geslaagde dag!
We hebben lekker zitten werken aan onze box en het begin is gemaakt... Nog veel te doen maar dat is niet erg, als hij maar leuk wordt :)
Ook nog lekker geshopt in de winkel en er verdween weer het één en ander in mijn mandje/tas...
Ook had ik mijn project meegenomen voor in de winkel...
Hier alvast een sneakpeak....


1 opmerking:

  1. Het was zeker erg gezellig! Moeten we snel maar weer doen!
    Je sneakpeak van het project ziet er veelbelovend uit! Ben benieuwd naar het geheel!
    tot snel weer!

    BeantwoordenVerwijderen