donderdag 23 juli 2009

Tussen alle drukte door....

toch de afgelopen dagen wel wat kunnen scrappen :)
Op dit moment legt de uitdaging van Wilma(pak er een oud boek bij en lift een layout) op tafel te wachten.De foto's heb ik al gevonden, de te liften layout ook en ook al het papier wat ik erbij wil gebruiken. Nu alleen tijd om hem te maken voor zondag ;) want dan komt de volgende challenge van ScrapBookNederland alweer online !!!
Uit de tas met leuke papiertjes en embellishments van Yvonne heb ik nog twee layouts meegemaakt.
Als eerste een A4 met hierop het glittercardstock van KI.... Erg leuk om te gebruiken en deze keer heb ik het als achtergrond op een sheer gepakt en hierop verder geborduurd en gedistressed....

Ook kreeg ik dat leuke, vrolijke papier van My Little Yellow Bicycle mee. Dit papier is helemaal geschikt voor mijn vlinderfoto's :) Dus er volgen vast nog een paar vlinderlayout ;) ofzo
Als achtergrond heb ik Bazzil dotted cardstock gebruikt. De papiertjes gedistressed en geïnkt. Verder nog wat geborduurd en embellishments van dezelfde lijn gebruikt. De thickers van AC waren precies in de goede kleur groen, dus die pasten perfect bij deze LO.

1 opmerking:

  1. ik vind je LO's weer erg leuk! dat glittercardstock is erg leuk (Lees: wil ik ook!) en inderdaad het papier van Yellow Bicycle past perfect bij deze vlinderfoto, kom maar op hoor met nog meer, ik ben benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen