zaterdag 14 maart 2009

Nog meer kaartjes gemaakt....

Ik heb dit jaar natuurlijk al meer kaartjes gemaakt en even een paar opgezocht om hier alvast te laten zien. Het kaartje voor Angelique laat ik morgen of maandag pas zien want ik weet niet of dat vandaag gearriveerd is ;) Kaartje staat onderaan :)

Ik had mijn kaartjes voor tweede paasdag verkocht en daar dit kaartje bijgedaan...



De vierde was Sjoerd, de vriend van Jacqueline jarig en daar dit kaartje met Whoopy voor gemaakt....



Omdat mijn schoonmoeder nog steeds in de Egmontshof ligt, voor haar dit kaartje gemaakt!
Als laatste een kaartje voor mijn moeder die zaterdag jarig was. Ook dit was n.a.v. een schets op internet, soms erg handig en soms een uitdaging ;)

Hier ook nog het kaartje voor Angelique...

1 opmerking:

  1. He collega!!!! leuk hoor dat jij ook in het DT zit, dat we maar een gezellige tijd mogen krijgen!!!
    enne ik had toevallig net mijn blog aangepast en dus ook jouw link veranderd!!!;)

    BeantwoordenVerwijderen