vrijdag 6 maart 2009

Mijn layouts van dit jaar...

Ik heb nadat ik mijn minialbum af had ook nog het één en ander gescrapt met het volgende resultaat...
Als eerste een layout van Piet en mij saampies. Ik had een probleempje op mijn computer en dan komt manlief direct kijken om het op te lossen ;) Ik had toevallig mijn camera in de hand en dan worden er natuurlijk spontaan wat foto's geschoten met dit resultaat:



Daarna een layout gemaakt naar aanleiding van een challenge op het forum van SBN.
Het moest een valentijnslayout worden. Ik heb een foto van Piet op canvas afgedrukt en daarbij natuurlijk wat valentijnspapier gebruikt:


Tussendoor ook een dubbele layou gemaakt op 'halfjes'...
Ik had al een poosje het idee om van elke maand een samenvatting te maken om zo aan het eind van het jaar een overzicht te hebben... Hier de eerste maand van het jaar:


Als laatste weer een layout voor een challenge op het SBNforum.
Berdien had een schets getekend en daar heb ik de volgende layout mee gemaakt. De 'basis' is een transparant van Hambley, erg leuk om daar eens mee te werken. Op de foto Veronique samen met Norman genomen na het 'try-out' concert in het Arsenaal te Vlissingen afgelopen september...
Zo heb ik toch ook alweer vier leuke layouts gemaakt dit jaar ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten