woensdag 2 maart 2011

Vandaag is het zover...!!

Vandaag maken we eindelijk bekend waar we al een aantal weken mee bezig zijn. Wij - het designteam van Scrapbook Nederland - organiseren al jarenlang challenges op het forum van SBN. Maar nu vinden we het tijd voor iets nieuws, we willen groter groeien en vooral veel meer mensen bereiken, dus vanaf vandaag is er een nieuw challenge-blog:



Elke woensdag zullen we op dit blog een challenge plaatsen en uiteraard hopen we op heel veel enthousiaste deelnemers. Kijk eens rond op het prachtige blog en lees daar de "spelregels", hopelijk zijn jullie niet zo enthousiast als wij!

Vandaag de eerste challenge, een kaartenschets:



Ook ik ben aan de slag gegaan en dit is mijn voorbeeld:


Ik heb papier gebruikt van EchoPark, dit zat ook in de januari-kit
vlinders geponst met o.a. de vlinderpons van Martha Steward
lintjes uit de voorraadpot, distresser gebruikt en geborduurd...

Benieuwd naar de uitwerking van de andere DT-leden? Kijk hier!

Doe ook gezellig mee !! Onder alle deelnemers verloten wij iedere week een kadobon van 7,50 euro te besteden bij Scrapbook Nederland. Uit de inzendingen van deze week kiezen wij ook nog eens een gast-designer voor de maand april. Dus redenen genoeg om lekker mee te doen !!

3 opmerkingen:

  1. Spannend he!! Jouw uitwerking is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had nou zoiets mafs geschreven, maar goed ik had gisteren ook al gereageerd, en zag dat niet, maar ik denk dat ik weet hoe dat komt, ik moest nog wat invullen en heb dat vast niet goed gedaan!!
    In ieder geval is je kaart erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen