zondag 6 september 2009

Weer werken....

Vandaag is dan de vakantie van Piet voorbij... Vanmiddag moet hij weer voor het eerst gaan werken en ik hoop dan ook dat het normale ritme een beetje terug gaat komen. Dat zal deze week nog niet mee gaan vallen want ik heb nog een concert op de agenda staan waarbij ik bij Veronique blijft slapen en daarna kijken we of we naar Dordrecht gaan of niet.
Jacqueline heeft namelijk vrijdag de sleutel alvast van haar nieuwe huisje gekregen en moet vrijdag naar de notaris om te tekenen zodat dan alles rond is! Dus voor ons weer even een drukke tijd van heen en weer rijden en haar proberen te helpen om het leefbaar te maken ;)
Omdat ze natuurlijk zelf een baan heeft en wij afhankelijk zijn van Piet zijn vrije dagen ben ik benieuwd hoe het allemaal gaat lopen de komende tijd....
Verder heb ik nog wel wat gescrapt de afgelopen weken. Wat kaartjes voor de verjaardagslijst en ook nog een paar andere kaartjes voor in de familie ;) Dus helemaal stil gezeten heb ik niet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten