woensdag 22 april 2009

Zondag.....

(poging twee)
Zondagmiddag was het de eerste keer dat het hele designteam van ScrapBookNederland samen zouden komen.
Rond kwart voor twaalf op de fiets gestapt en richting pont gereden waar Brenda me aan de overkant op zou pikken om kwart over twaalf. Hierna gezellig saampies richting Voorburg gereden waar we netjes optijd aankwamen om tien voor één....
Eerst kennis gemaakt met Liesbeth, Haggith en Rozella en even staan overleggen of we buiten of beneden zouden gaan zitten. Toch maar in de kelder gaan zitten omdat het zonnetje niet echt mee wilde werken... Eerst aan de koffie/thee met heerlijk chocoladetaart van Wilma... Toen iedereen er was hebben we een voorstelronde gehouden om zo elkaar wat beter te leren kennen. Daarna nog gekletst, gelachen en overlegd wat we binnenkort willen gaan doen en nog een rondje koffie/thee gedaan.
Toen was het toch wel tijd om in de winkel naar al dat prachtige nieuwe papier enzo te gaan kijken. Alleen bleef het niet bij alleen maar kijken en verdween er het één en ander in ons mandje! Bij het afrekenen lag er al een tasje met heerlijk papier te wachten om snel mee aan de gang te gaan om zo binnenkort in de winkel te komen hangen!... moet gaan lukken ;)
Rond half vijf/ kwart voor vijf weer richting pont gereden waarna ik nog een kwartiertje te fietsen had en tegen kwart voor zes was ik weer thuis, waar Whoopy al lag te wachten om met me te gaan lopen :).... Daarna nog wat te eten gemaakt en toen kwam Veronique alweer binnenvallen en kwam ik er niet toe om alvast na te gaan denken wat ik met dat mooie papier kan gaan doen........

1 opmerking:

  1. leuk verslag!!!
    wat heb je je blog leuk gepimpt met die vogels, errug leuk!

    BeantwoordenVerwijderen