zaterdag 25 april 2009

Mijn eerste Buzz-kit :)

Gisteren lag er een briefje op de mat dat de pakketpost was geweest en mijn pakje niet bezorgd kon worden. Maar ik verwachtte vandaag pas mijn pakket van Buzzer... Gisteravond kreeg ik een mailtje met daarin het track-trace nummer en dat was dus toch het bewuste pakket :)
Vanmorgen kwam de TNT hem alsnog brengen... Wij natuurlijk heel nieuwsgierig naar wat er uit die grote dus ging komen... Als eerste een kadootje van Buzzer, een paarse 'Anni'tas om de verpakkingen te vervoeren als je naar iemand toe gaat om te 'buzzen'...
Daaronder een koudhouddoos met speciale lucht-ijszakken en 6 verpakkingen met Valess ready to wok verpakkingen... Ik ben heel benieuwd hoe deze eerste Buzz gaat verlopen!
wordt vervolgd.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten