vrijdag 23 december 2011

Eindelijk CFY # 39...

Heel erg laat hier mijn challenge voor Challenge for You !
We zijn alweer aan de 39e challenge bezig, tevens de laatste van het jaar...
Deze week was de eer aan mij om voor jullie een challenge te verzinnen en het is een schets geworden:

Natuurlijk heb ik voor jullie er ook een kaartje bij gemaakt:

Ik heb hiervoor papier van October Afternoon gebruikt met bijpassende embellishments. De stempeltjes en lintje komen weer uit de voorraadpot ;)
Verder afgewerkt met de distresser en distressinkt.
Ga lekker op ons blog kijken om te zien wat de andere designteamleden gemaakt hebben en haal je inspiratie uit hun fantastische voorbeelden!

Nu is het jullie beurt om met de schets aan de slag te gaan. Jullie hebben deze keer 2 weken de tijd zodat er tussen het Kerst vieren en het oliebollen bakken vast wel een gaatje te vinden is om er mee aan de slag te gaan ;) Plaats je creatie op het blog en wie weet kom je in de top 3 of word je onze 'random queen'...

Natuurlijk wil ik jullie ook heel fijne en gezellige Kerstdagen wensen en een goed, gezond, gelukkig en creatief 2012 !

2 opmerkingen:

  1. Leuke schets, Cora! Je hebt mij geinspireerd tot een LOtje, wat ik erg leuk vond... Je kaartje is ook gezellig met dit OA papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig nieuw jaar! Jij ook de beste wensen voor 2012! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen