woensdag 28 september 2011

Een nieuwe 'iets anders' challenge...

Zoals jullie misschien al gezien hebben op ons blog Challenge for You had ik deze week weer de eer om een 'iets anders' uitdaging voor jullie te verzinnen.
Mijn challenge voor deze week is:
Iedereen vind het leuk om iemand een kleinigheidje te geven. Zomaar, als bedankje of als klein cadeautje.
Het is nog leuker om dit leuk te verpakken.
Verpak een kleinigheidje zoals een reep chocolade, doosje dropjes of iets anders op een creatieve manier...
Dit is mijn voorbeeld, een kokertje chocolaatjes leuk verpakt.




Ik heb ook deze week dat leuke papier van Autentique gebruikt...
Verder een randpons, Martha Steward vlinderpons, kleine vlinderpons, lintjes uit de voorraadpot, creatables stencil van Marianne design en distressinkt.
Op ons blog is ook te zien wat de andere designleden gemaakt hebben, dus als je nog meer inspiratie nodig heb, ga daar eens lekker rondneuzen en doe gezellig mee met deze challenge.
Inzenden kan tot en met dinsdag 4 oktober 20.00 uur!
Wie weet kom jij deze keer in de top 3 of wordt je 'random queen van de week'....

5 opmerkingen:

  1. Wow, ik vind het zoooo mooi gedaan, Cora! Prachtig cadeautje!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!!! Ja ik vind je cadeautje ook waanzinnig! Ik hoopte origineel te zijn met mijn zeskantje maar helaas hahaha! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan Cora, dat zul je maar krijgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, leuk Cora, ik vond het erg leuk om te doen!

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke challenge, Cora! En wat een leuek uitwerking met dit prachtige papier! Leuk dat je achter de bloem een soort papieren doilie hebt geplaatst, erg mooi effect. Het rolletje chocolaatjes wordt ineens een chique cadeautje!
    Helaas heb ik deze week geen kans gezien om de uitdaging uit te werken. Maar ik ga alle leuke cadeau-ideetjes die langskomen op het blog zeker onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen