woensdag 17 augustus 2011

Nieuwe challenge....

Het is alweer woensdag en twee weken verder.... Dat betekent tijd voor een nieuwe schets!! Deze keer was het mijn beurt om voor jullie iets te bedenken en ik heb voor jullie deze schets gemaakt om mee aan de gang te gaan:

Zelf heb ik deze kaart voor jullie ter inspiratie gemaakt:


Ik heb weer lekker zitten spelen met het papier van October Afternoon...
Verder vlinders gestanst van Tim Holtz, rondjes van quickutzstanzen.
de achtergrond met embossingfolder en verder afgewerkt met een geborduurd randje en natturlijk distresser en distressinkt gebruikt :)

Ik zou zeggen ga lekker aan de slag met deze schets en zet je creatie op ons blog.
Je kan je inzending plaatsen tot en met dinsdag 30 augustus 20.00 uur.
Natuurlijk is er ook deze keer weer een leuke digitale kadobon te winnen die te besteden is bij ScrapBookNederland of komt jouw kaart wel in de top 3.

4 opmerkingen:

  1. Je schets is super Cora en je kaartje ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Cora, ik vond het leuk om hem te maken!!

    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke schets! En ik vind je kaart super! Lekker vrolijk met die leuke geemboste vlinders! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen