woensdag 6 april 2011

Alweer de 6e challenge bij Challenge for You!...

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij CFY. Deze keer is de eer aan Brenda om een challenge te verzinnen. Het is een LO-challenge deze keer!

De challenge is: Laat je inspireren door deze pagina uit het tijdschrift "Wat Handig" van Allerhande/AH. Ga aan de slag en maak een mooie LO met deze pagina als inspiratiebron, een kaart mag natuurlijk ook.


Ik heb me laten inspireren door de indeling van de pagina, ik vind die langwerpige banen zo leuk om te gebruiken! Deze LO is het geworden:

Voor de layout heb ik diverse lijnen papier gebruikt.
het muziekpapier is van Prima
Geel met witte stippen - Echo Park
Oranje met rose hartjes - Echo Park
Gitaren - Teresa Collins
Verder diverse stikkers, thickers en rub-ons
Ranger (Tim Holtz) - Distress inkt blacksoot en Spiced Marmelade

Hierna heb ik ook nog een kaartje gemaakt en ook hier weer langwerpige banen gebruikt :)

Voor dit kaartje heb ik het papier van Imaginisce gebruikt uit de kaartenkit van maart!
Stempeltje uitgestanst en de stempel komt uit de 'oude' doos :)

We zouden het als designteam weer erg leuk vinden als jullie weer meedoen met deze leuke challenge ! :)

7 opmerkingen:

  1. Erg leuk geworden hoor Cora, leuk om te doen hè??

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk Cora, leuk al die kleine foto's in lange rijen, Een gezellige, vrolijke LO!
    Ook je kaartje is erg lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg gaaf geworden!!
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw uitwrkingen zien er goed uit, Cora!! En jij hebt ook weer een leuke herinnering aan een zo te zien geweldig concet met je favoriete groep!

    groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry voor de foutjes, ik zit met mijn IPad en ik moet nog even wennen aan dat toetsenbordje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha... Ik zit ook met m'n nieuwe I-pad!
    Cora, ik vind het zoooo leuk dat je voor die stroken allemaal kleine fotootjes hebt gebruikt! Top idee. Ik zie mijn Challenge helemaal terug in je LO.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cora,
    wat heb je een mooie LO gemaakt!
    Je moet er maar op komen om banen te maken met verschillende foto's, erg leuk!
    En je kaartje? Lekker vrolijk!!

    Fijn weekend,
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen